Go back and do it again, No problem

En liten Santos♥

Sitter här och äter godis och slöar i soffan. Jag menar, håller ni inte med om jag detta måste vara en av mina mest hälsosamma och aktiva dagar någonsin. Haha!
Igår kväll ja, det blev först middag på Blå porten på djurgården. Satt och pratade med Hedda om allt mellan himmel och jord, skrattade och hade jätteroligt! Världens gulligaste tjej det där är.
Sedan drog vi vidare till Tyrol där La Clique skulle vara. Hörde Hoff Maestro, vilken jäkla drag! Önskar att vi kunde gått lite närmare scenen, jag menar vi var inne på Grönan det var bara några tiotal meter till att se dem, gaaah! Men men, showen var rolig den med! Dem gjorde verkligen helt galet coola saker, det går inte att förklara.
Kvällen slutade med att jag och Hedda gjorde en snurrlek då man först springer runt sig själv i 30 sekunder och sen ska komma förs till bilen. Det  är galet, man bara springer åt fel håll, så jäkla kul!
Lyckad kväll? JAAA!
Jag och Heddan pratade även om när vi var på Goadeloupe, jag längtar tillbaka! Bästa semestern någonsin, helt underbart!
Nu ska jag fortätta drömma mig bort!
CAIO♥

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sö söt hund :D



Haft en bra lördag?

2010-09-11 @ 22:24:48
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0