F R I D A Y

Hej fellas!

Sitter hör och sjunger Thinking of You för full hals, som vanligt dårå. Höhö. Skulle egentligen vara med Lollsan, Ida, Oskar och Magnus idag men jag fick inte tag på någon (!!!) så jag gick hem med Sara och Lova. Där lagade vi brända amerikaska pannkakor, la upp massa gamla bilder på Lova som profilbild på Facebook. Haha, mot Lovas vilja blev de dåra, söta Lova. Haha! Blev riktigt roligt i alla fall! Jag fick även låna massa fina kläder av Sara. Nu vet jag faktiskt precis vad jag ska ha på mig hela nästa vecka, säger jag helt seriöst till er.

Mamma kom och hämtade mig för ett tag sedan. Ikväll ska vi nämligen iväg och träffa kompisar för först middag och sedan någon nycirkus vid namn La Clique eller något sånt. Franska har aldrig vart mitt starkaste ämne, hehe. Jag tänkte i alla fall byta om till ett av dem fina linnena jag lånade av Sara och fixa håret innan vi åker iväg om sådär 20 minuter.

Jag slänger upp en kvällens outfit och så hörs vi imorgn skulle jag tro.

PEACE OUT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0