Dubble


En gammal bild när någon kör dubbel på Lagnö där vi var i dag då.

Heeemmaa:D Hehe, jo träningen. Var helt okej idag. Fick till några varv och hade otroligt roligt med lla vänner! Jag och Sara körde höjd på några tjockmattor som låg på varandra. När Sara skulle köra missar hon mattorna och hamnar utanför. Jag dör! Så GALET roligt! Jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig!

Hemma känns inte lika positivt, för nu, tillbaka i verkligenheten, kommer jag ihåg våran galet svåra franska läxa som jag bara mpste lära mig nu! Det är bara göra antar jag, så det är vad jag ägnar kvällen åt. Senare kommer pappa hem ch då måste jag ju bara prova IPaden! Hihi.

Ha en superbra fortsatt kväll och sedan får ni sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0