Base


Bild från i vintar:)

Hej trött tjej! Det är jag det. Hehe. Har ändå blivit en väldigt lugn eftermiddag med först film med Sara och sedan har jag bara slappat och varit ute en kortis med Santos. Det ända jag tänkte göra ikväll är att läsa igenom engelskan till imorgon så jag kommer nog komma i säng om sådär 10 minter, haha!
Imorgon är det ju fradag (!!!) igen och vi slutar tidigt. Någon timma efter vi har slutat åker jag in till Felicias skola och möter upp henne när hon slutar. Sen får jag se vad vi hittar på för kul!
Nu ska jag kolla lite på Idol och sen blir det soova!
SWEET DREAMS♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt :) Har du planerat något kul ihelgen då?

2010-09-17 @ 10:13:01
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0