Absolut regn hela dagen

Tjenare!

Det har ju regnat precis hela dagen! Det är helt slaskigt, blött och kallt överallt :/

Idag har jag och Pappa varit i stan. Först lämnade vi av Marcus för något moppetestgrej sen åkte vi vidare in till stan. Vi tittade runt lite i affärer, jag letade efter en stickad lite längre kofta. Jag hittade flera styckna som var fina fast inte riktigt någon som jag riktigt kände att jag ville ha. Hittade iallfall en anna kofta som jag gillade jätte mycket men den får vänta lite tror jag.
Den senaste tiden har jag bara köpt massa saker på rean som jag kanske inte riktigt ville ha så nu ska jag verkligen bara köpa det som jag verkligen verkligen vill ha! :) Så just nu är jag lite snål om man säger så ;P

På hemvägen körde vi in till Konsum för att köpa middag tills ikväll, där träffade vi mamsen också :)
Vi köpte också en film och jag tuggummi :) Filmen ska vi se ikväll!

Senare kanske jag ska ut och springa för det var över 3 veckor sen! Men det är så kallt ute och blött. Men jag får se.



Filmen och tuggummit!



Just nu :)

Kommentarer
Postat av: Klara

sv till Alva; haha, inte riktigt ;) men kanske 9000 :P <3

2010-09-18 @ 22:08:49
URL: http://klaraaberg.blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0