Yesterday was another day




Så nu ska jag upp och borsta tänderna och sen hopp i säng.
Dagen har spenderats i skolan ända fram till 15.30 då Alva och jag cyklade hem till mig och som sagt satt och slappade i soffan med datorn i knät. Runt halv 6 skjutsade vi hem Alva och Marcus skulle iväg på träning och då hängde jag på för Mamma och och jag kunde då gå en sväng i Globen City medan han tränade.
Köpte ett par strumpbyxor och sen annan grej som jag visar någon annan dag, när jag har tid ;)

Påvägen hem hämtade vi ut ett paket som innehöll min pyjamas som vi beställde i söndags :D Har den på mig nu ;)
Har också gjort några läxor, lite spanska till provet nästa vecka och sen matte.

Hörs imorgon igen


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

varsågod!

2010-10-20 @ 22:04:06
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0