All I want is to be happy




Hej på er!

Nu sitter jag i mitt rum i  sällskap av två datorer. Zingo och jag är ensamma hemma undra vart han är nu föresten, men mamma och Marcus kommer strax hem tror jag, båda är och tränar.

Idag var sista skoldagen för denna vecka i och med att imorgon är vi lediga! Eller hela skolan ska samla in 150 kr var som ska gå till en skola i Afrika tror jag det var.
Pengarna samlade jag in för några veckor sen så det är redan klart så imogron ska jag tillbringa hela dagen med LOVA! Det kommer bli super kuul! Fast runt 13.00 måste man vara i skolan igen för att lämna pengarna.
Varför kan man inte lämna dem på måndag istället? Det känns jätte onödigt :S
Men vi har i alla fall smidit några planer för imorgon men allt det får ni höra då ;)

Ha det bra, kraaaam SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0