Truppligan!


UPPDATE: SAAAAAAARAAAAAA; DU KOMMMEEEER FÅ SOTA FÖR DEN BILDEEN!!!!! DE LOVAR JAG DIG!!!!!!!!!! HÄMNDEN ÄR LJUUUUV!
Alva jätte koncentrerad i Bubble Struggle och jag :P

Hej!


Nu har jag precis skypat med Alva och vi båda satt med Bubble Struggle så det mesta vi sa till varandra  var:

Är du på den?
Den är jätte kul!
JAGA HATAR IS!
STUMPAAAN!
Nu MÅSTE JAG VERKLIGEN gå!

haha :P

Men nu ska jag byta om, packa väskan och äta lite. Sen ska vi iväg och hämta upp Alva och då ska vi fortsätta till hallen vi ska till. Ikväll är det tävling i truppligan hopp. Ska bli jätte kul! :D
VI kommer nog komma hem rätt sent så dels blir det nog inga fler inlägg och sen imorgon är det Myrsjöloppet som man måste orka med också :P Det går säkert!

men nu måste jag gå och göra allt som ska göras! Önska oss lycka till! :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0