MAGISKT




I natt så drömde jag en helt magsikn dröm! hehe Inte riktigt men nästan :P

Jag var inne på Maxi/Konsum eller vad det var och hade plockan en proppfull godispåse.
Sen då den var full så kom jag på att jag kunde äta rakt ur lådorna i stället. Det fanns så himla mycket och jag kunde inte bestämma vad jag skulle äta och åå det var så gott och åååå!

Jag kan bara säga att jag aldrig tänker ha godisförbud igen! jag längtar till nyårsafton som bara den!
Det är nu när det börjar nära sig lite nyårsafton som jag börjar bli jätte sugen hela tiden, annars har det gått mycket bra hela året tycker jag :)

Bilderna ovan är från min födelse dag i maj då jag fick äta godis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0