Livet är bäst med dig



Hola!

Home sweet home!
Har varit en lång super rolig dag. Har spenderat nästan exakt hela dagen tillsammans med Lova! Hon är bäst! :)♥

Tar hela dagen från börja.
När jag vaknade imorse så vart rummet mycket ljusare än vanligt och mycket mysigar :P sen när jag tittade ut genom fönstret så fick jag världens glädjeskutt i magen! Det snöööööade!!!
Alla eller många verkar tycka att det är jätte tråkigt och sånt men jag tycker det är toppen ju jätte roligt!! :D

När Lova kom hit sen så stack vi ut och fotatde massa. Zingo följde med och fick världens största snögrottar runt fötterna, så när vi kom in fick vi blåsa av honom all snö med hårtorken :P
Strax efter 13.00 gick vi till skolan och lämnade pengarna, skulle sprungit upp och hämtat alla läxor som jag glömde igår men så hade jag ingen nyckel och dessutom kom jag på det när vi redan hade lämnat skolan och satt oss på bussen : S Men Lova kunde skicka spanskagrejerna så det löser sig nog ;)
Men vi tillbringade några timmar i Forum sen. Köpte lite grejen som säkert kommer upp snart.

Från Korset gick vi hem till mig och sen följde jag och Zingo Lovva en liten bit. När vi skulle gå ner för backen neranför mig så gjorde jag en riktig klassiker. Halkade och satte mig rätt på rumpan.Gjorde inte ont haha var bara kul :P
Hemma igen och då skulle vi äta tacooooos. Precis som alltid ;) Och nu sitter jag här i mit rum och om några minuter börjar Idol som jag tänkt se på.

Så har min dag sett ut väldigt precis exakt  :) Ska fixa med lite bilder nu. Kraaam SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0