Längtan efter något


Silver medaljen från Truppligan i Onsdags!! :D

Tjeena :)

Nu är det äntligen höstlov!! Kom ihåg sista veckan på sommarlovet precis då man skulle börja skolan så sa jag
gud vad jag längtar till höstlovet :P Och nu är det här!
Jag har inte planerat något speciellt veckan som kommer nu fast på torsdag åker jag, Mamma och Marcus ner och hälsar på hos Mormor & Brittan! Det ska bli kaaaaanon kul! Jag har saknat dem såå mycket! :) Senaste gången vi träffades var veckan efter skolan hade börjat igen. Så det var ett tag sen.
Jag har också räknat ut att det bara är 17 dagar kvar tills jag åker till EGYPTEEEEEN!!!! Det ska också bli SÅÅÅÅ GRYYYMT KUL! Vi ska åka tillsammans med Monica, Dennis, Natalie och Brittan! LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova riktigt länge! :P Hörs imorgon! KRAM SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0