Happypuppy




Hej!
Läxor, läxor och ännu mer läxor är vad jag håller på med nu. Läser igenom all spanska eftersom vi har prov på torsdag, sen så måste jag träna lite på engelskaglosorna också :S Något som man iallafall kan glädja sig åtär ju att vi slapp matten denna vecka. Riktigt skönt! ;)

Efter skolan stack Alva och jag hem till henne. Satt vi datorn, åt mellis och sånt sen fick vi skjuts till Forum tog bussen därifrån till Sickla. Innan vi skulle iväg och stod hemma hos Alva och väntade på att mamma skulle komma så hoppade vi runt och ropade vi ska till Sickla vi ska till sickla! Såå himla kul :P!
Men Alva köpte ett par otroligt jätte snygga skor som jag tror hon visar senare men jag köpte inget. Men hittade en jacka inne på HM. Sen då jag kom hem berättade mamma vi hade 20% rabatt på alla dam och herr jackor på HM!
Så jag tror jag ska köpa den :) Eller det ska jag ;)

Men nu måste jag fortsätta! Vi hörss KRAMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0