You name it



Nikon D300 AF-S NIKKOR  24-70mm 1:2.8 f2.8

Heej!
Tänkte säga att jag precis kom hem, fast det är ju inte riktigt sant. Kom hem för sådär 2 timmar sedan. Skolan var faktiskt jätterolig idag. Mest för att jag var på världens skratthumör nästan hela dagen. Kul man kan ha alltså! Plus att vi fick havrebollar på lunchen och det var jättelätt att få flera, muuums!
Just nu kollar jag på Totally Spies (haha, där ser du Dicken:D) och har precis laddat in lite bilder jag tog nu i eftermiddag, tänkte redigera dem lite. Juste, det är ju massa frost! Imorse när jag gick till skolan var det - 6°C och när jag kom hem var det -1°C! Vintern är bra men kommer den inte liiite tidigt i år?
Aja, hörs senare!
Kraam Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0