Så länge höll den ;)



Jag vet inte hur tydligt man ser vad som står men men ;)
I somras köpte jag ju den här väskan i Turkiet, den var ju inte så jätte dyr och alltså kanske inte den bästa bästa kvalitén men för någon vecka sen så började rämmen låssna lite, trådarna gick upp.

Och igår när Lova precis hade väntat på mig jätte länge efter gympan och jag hade fått på mig allt och satte väskan runt axeln och hoppar upp lite så säger jag:
När som helst kommer min väska gå sönder och precis PRECIS i den sekunden så lossnar rämmen och väskan åker i marken!! :D Det var så coolt i precis den sekunden!
Det låter väll kanske inte så speciellt men det var det! Men nu är iallfall den sönder :/ Den var så himla perfekt att få i allt i! Hoppas det går o fixa.
Hehe, det var iallfall det jag ville berätta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0