trött och ledsen, det är livet


Bild i repris.

Är nu hemma efter den vanliga tisdagsträningen. En del av den gick riktigt bra, men på slutet blev det lite jobbigt... Aja, det är bättre nu;) Är så trött att jag håller på att somna över datorn så jag tänkte ta en dush. Behöver inte tänkte på läxor eftersom jag har gjort allt (!!!!)! Asskönt!
Juste har suttit och kollat på massa kläder och gud va jag vill ha grejer! Hahah, blev helt kär i några grejer, om jag hittar tillbaka kan jag visa dem. Om någon bryr sig, haha!
Nej, ska sluta skriva eftersom jag bara sitter och skriver sjukt konstiga grejer.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin bild! ^^



Kika gärna in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Jag uppdaterar dagligen med roliga kollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-17 @ 17:36:22
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0