The day


Bild i repris.

HejHej! Alva här. Idag har jag varit sådär allmänt fräsh och sund. Gick upp på morgonen , tog fil och la mig i framför TV:n. Vid ett tiden gick jag och fyllde på med fil och tog en riktigt stor bit paj och la mig framför TV:n igen. Lunch. Haha! Tur att mamma sa att jag skulle möta dem i forum. Annars hade jag väll fortfarande suttit här i fotbollströja och med en tallrik paj i knät. Mysig tjej!

Var bara i Forum en liten stund, men nu har jag iallfall kläder på mig och sitter upp. Är annars allmänt uttråkad.. Messar lite med Dicken och kollar kläder. Inte så värst kul. VARFÖR ÄR VI INTE GRANNAR DICKEEEN!!!?? Haha:P

Aja, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ebba hansson

hej gud vilken fin header!

2010-11-02 @ 19:49:57
URL: http://ebbahansson.blogg.se/
Postat av: Felicia Issjö

Åååh, håller med! Tänk att det skulle vara typ 10meter från min dörr till din dörr, då hade jag kommit med täcke, kudde och film över till dig! puss!!

2010-11-02 @ 22:13:01
URL: http://feelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0