Strax efter


Min vovvve :)

Nu ska jag in i badrummet och borsta tänderna och sen gå och lägg mig.
Träningen gick hyfsat bra, jag hängde inte rikigt med hela tiden men hyfsat, har inte varit på friståendeträningen på väldigt väldigt länge. Men det var rätt roligt också :)
Pappa och jag har precis eller ganska nyss också ätit varin macka som vi köpte lite grejer till från hemvägen. Dem blev jätte goda :)

Men nu ska jag gå ner och sätta datorn på laddning och sen borst tänderna. Hörs imorgon!! kram sara

+ 4 dagar kvar till Egypten! :D Yesss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

så söt! :D



Kika gärna in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Jag uppdaterar dagligen med roliga kollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-12 @ 18:57:37
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0