Some changes



Tjeeena! Haha, jag får verkligen aldrig till hejet.. hehe. Igår blev det en heldag med släkten vilket var jätteroligt! Åt massa god mat och efterätt och tog sedan en promenad till graven, på den promenaden blev det även massor av bilder, roligt roligt!
Idag blev det en riktigt slödag. Låg hemma och bara va tills klockan var sådär 18-18.30.. Då drog jag i alla fall ut och sprang vilket var skönt! Nästan direkt efter jag kom hem var det Gossip Girl och sen såg jag att det var VMA så jag fastnade liksom här. Snart måste jag verkligen dusha så jag lägger mig i hyffsad tid, det är ju skola imorgon! Hur kan en vecka gås å snabbt? Aja, vi får höras senare!
HUGS

UPPDATE: Har gjort några ändringar på bloggen, var bara tvungen liksom.. hehe:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0