Saknad


Jag saknar dig!♥

Tjalloppsan!:D Solobloggaren här. Sara är påväg till Götet (kanske redan där) och jag sitter hemma och väntar på middagen. Igår kväll och på MAXI i två timmar, varav 1,5 i väntan på att bli hämtade så vi inte behövde gå hem. Blev pizza vid 22.30 och sen massa godis och chips medans vi kollade på Stig Helmer och Johnny English. Gud va roligt det var! På morgonen vaknade (som vanligt) Fanny och Sara först och låg och pratade och skrattade jättehögt. Både jag och Felicia vaknade men orkade inte vakna ordenligt riktigt om man säger så. Helt plötsligt hör vi i alla fall Fanny viska "Sara, vi hämtar grädde och tar i deras ansikten". Haha, och när dem fattade att vi var vakna fattade dem noll, så himla kul!

Idag har i alla fall jag och Felicia vart i Forum och Sikla. Köpte vääääärldens godaste chokladboll, haha. Snart ska jag tillbaka till Felicia och sova där och tidigt imorgon bitti ska vi och kolla på den nya gymnastikhallen som byggs åt oss... nästan;)

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kicki

JAG SAKNAR DIG/ER ! ! ! <33

2010-11-04 @ 19:48:13
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0