Ready to play


En ganska söt bild på mig och Sara;)

Tjaaa:D Måste börja med att säga att alla borde se Harry Potter filmen. Så sjukt bra! Själv tänkte jag först ta med mig familjen på den, sen dra med mig några kompisar och sen kanske sitta där ensam någon gång också;) Måste ju vänta i många månader på att del två kommer nu:( Aja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Sara kommer ju hem på Tisdag också! Jag hoppas verkligen att hon har tagit massor av bilder så bloggen blir något roligare. Hehe... Känner att jag inte riktigt gör så interessanta inlägg, haha!
Tänkte fortsätta med mitt pianospelande innan jag gör lite läxor så jag är redo för ännu en skovecka. Inte många kvar nu!
SYL!

Kommentarer
Postat av: Vidarlovise

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 @ 02:10:36
URL: http://vidarlovise.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0