Jag älskar Göteborg


Heej :)
Nu sitter jag i soffan hemma hos min Mormor här i Göteborg. Eller en bit utanför Göteborg ;)
Vi har precis ätit middag, tacos! Strax ska vi nog åka iväg till Morfars grav och tända ljus. Vid 20.00 blir det Idol.

Idag har vi varit iväg i stort sett hela dagen. Först åkte vi till graven sen vidare till Kungälv tittade i lite affärer och sen till City Gross för att köpa mat.

Jag vet inte ifall jag orkar skriva några fler inlägg den här helgen det här blir nog det ända. Vill inte sitta framför datorn hela tiden eftersom vi åker på söndag igen. Men det kanske kommer något mer har ju faktiskt med mig kameran så det kommer kanske lite bilder :) Men det får vi se.
Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0