Ibland blir allt lite fel...



Hejsan!
Den här fredagen har inte varit så speciell. Började med skolan som slutade 20 över 1. Alva och Lova följde med mig hem :) Vi gjorde inte så mycket, pappa hade köpt fika också satt vi mest vid datorn.
Jag fick panik några gånger, vi körde min alldeles egna melonleken, gissa sångarelek som Alva stod för och sen bjöd Lova på lite fantastisk dans :D Kuuligt :)

Nu på kvällen har jag tittat på tv och ätit tacos tillsammans med Pappa. Vid 20.00 började ju Idol som vi också tittade på. Jag har inte direkt någon som jag hejar på, fast ändå så tror jag nog Jay är bäst ;) fast jag vet inte riktigt.

Nu blir det något annat, kram sara! Hörs kanske snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0