Headline


Nikon D300 AF-S NIKKOR  24-70mm

Heeellooo! Det var ett litet tag sedan nu. Det har varit träningar och resten av tiden har jag varit så trött att jag inte ens har orkat öppna datorn. Nu är jag i alla fall tillbaka! Kort skoldag idag och igår, riktigt skönt! Igentligen skulle vi ha hemkunsskaptest nästa vecka men det ä inställt! Asbra! Igår och idag höll jag, Lova och Nikolina på med ett jättesvårt tal på matten och idag när jag skämtade lite med våran mattelärare om att det måste vara typ 3:e ring nivå och då sa han att det var nationella i nian nivå, ett MVG tal! Haha, då blev vi lite stolta, hehe:P
Senare idag kommer farmor för att mamma och pappa är i Berlin över helgen. Trevligt trevligt! Ivkäll blir det lite gymnastik också.. Är inte jättepeppad men något kul blir det alltid!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0