Familjemiddag


Jag vill tillbaka nu!!

Hello!
Kom precis hem, har spenderat hela kvällen i matsale familjemiddag med klassen. Det var kul! :)

Imorgon har vi hemkunskapsprov och jag har inte tränat någonting, ska föröka göra det lite nu måste duscha också :P
Igår kväll satt jag i fler timmar kändes det som och fixade med en videogrej med bilder från Egypten men såklart gick det inte att ladda upp på youtube eller videofyme!! Men det kommer! Snart!!

Imorgon är det första december! Hela den månden brukar gå så fort. Fast i år är det ju inte en sån där julshow som vi har haft ända upp till 6:an! Det var typ det roligaste och det som man mest såg fram imot på hela året! :/

Nu ska jag upp och duscha! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0