BLÖÖÖTT


Saknar tågresan med dig dit och de dagarna hos dig Kicki! ♥

Kom precis innanför dörren. Gud vad det snöar och blåser.

Igår kväll kom jag till Pappa rätt sent och jag hade bara på och med mig conversen och en inte alls så bra vinterjacka. Och imorse gick det ju i och för sig mycket på tv:n om att det skulle bli snökaos och sånt men det ända som vart då var att det blåste. Men aja.

Skolan idag var som vanligt, sista lektionen tittade vi på en skräckfilm som hette The Others. Vi hann inte se klart på hela men den verkad bra!  ;)
Ska sittta ett tag framför datorn nu och sen blir det mat och sist blir det träning. Ska bli skoj!

Och en till sista sak.... Om precis en vecka så kommer jag antagligen befinna mig på stranden i Egypteeen!!!!
Jag längtar längtar!!! :D

Hörs senare! Kram Saarrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0