1 year


En bild tagen för nästan exakt 1 år sedan.

Hej! Ida påminde mig alldelles nyss om att vi om bara några dagar har haft vår blogg i ett helt år. Coolt! Den 30 November 2009 startade vi denna blogg. Jag har förändrats asmycket sen dess tycker jag i alla fall. Kollar på alla fula PhotoBooth bilderna jag tog... USH, haha! Det blir i alla fall värt att fira stort, självklart självklart;)

Även fast jag sov mycket i natt är jag helt slut redan, så jag ska gå och lägga mig. Igår laddade jag ner massa nya spel till Iphonen så jag kanske ska testa några av dem, riktigt hett.
I alla fall, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

sv; Ja eller hur, håller på att boka lokal i stadshuset nu. Tror att det blir blå salen (eller ligger den ens i stadshuset) Passar det bra? Vi skippar kungen va? Du, Sara och jag är ändå hedersgästerna, eller hur? ;-) <3

2010-11-20 @ 22:38:43
URL: http://idajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0