-


Ungefär såhär kul helg har jag haft!

Heej!
Är hemma efter en helt sjukt rolig helg i Vänersborg. Allt från VikingLine till .... Ja, jag tänkte ju komma med något bra där men vet inte hur jag ska beskriva saker och ting, haha. Men kort sagt, en galet rolig helg! Sjukt kallt har det varit och hemresan blev 8,5 timma lång, men annars kan man väl inte kommer med nåt.
En trött dag blev det idag. Perfekt att det skulle vara matteprov då.... det kändes i alla fall helt okej när jag lämnade in det. Imorgon ska jag och Sara göra andra delen av provet, men det går säkert bra! Blir tre dagar i sträck med prov nu, Hemkunskap på onsdag vilket jag måste plugga alot till. En annan sak på göra listan är GOSSIP GIRL som jag missade igår.

Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: sara - careebox

Hejj, glömt inte att anmäla dej till veckans blogg! Sista dagen imorgon (30 november) http://careebox.blogg.se/2010/november/anmal-dej-till-manadens-blogg.html Lycka till! :)

2010-11-29 @ 19:43:20
URL: http://careebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0