Vilken rolig dag

 Idag har jag tillbringat i stort sett hela dagen i Nacka sporthall. Vid 10 i morse började träningen och höll på fram till 12.30. Vi tränade inför KM som var senare fram på dagen. Det gick väll hyfsat bra tycker jag. Vi kom 2:a som vi inte alls hade trott eftersom vi hade haft en hel del fall. Men jag tycker det var jätte kul och ser fram i mot USM i Lund om några veckor. Så fram till början av Juni ska vi träna sten hårt! :) 
Nu på kvällen har jag duschat och ätit middag. Kom på att jag hade spanska läxa tills imorgon som jag inte hade tränat på ett dugg men jag tror det går bra eller jag hoppas det :P Har även gjort lite engelska och so läxa. Känns skönt! 
Imorgon är det skola igen. När skolan är slut ska vi träffa våra nya klasser i 7:an. Det ska också bra kul :P 
Där efter drar Lova hem till mig eller till henne och gör läxa som ska in senast på tisdag. Så imorgon måste den blir klar. Eller vi har inte ens börjat på den. Men det går nog fort eftersom vi är två! 
På torsdag kom jag även på att jag ska ner till Göteborg och hälsa på mormor och Brittan :) Vi hade även tänkt gå på Liseberg. Vi vill göra det nu istället för i sommar. Vi brukar alltid åka dit ner då det är den där fotbollscupen och då brukar det var en väldans massa folk. Så vi passar på nu i stället :) Ska bli jätte kul! 
Dock så missar jag träningen på torsdagen och i helgen med det går nog bra ändå.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n :) ♥ KRAM SARA! 

Kommentarer
Postat av: S A R A

Heej:)

Jag tänkte bara berätta att jag var och tittade på tävlingen och har lite bilder på dej:)

Du kanske vill ha de? x)

Om du vill så säg till så lägger jag upp de på bloggen=)



kram

2010-05-16 @ 21:47:29
URL: http://madebysaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0