Torsdag - Morgon

Godmorgon alla solens strålar! 

idag ser det ut att blir riktigt fint väder så det fick bli shortsen :) Här hemma hos mig är det 15°C, verkligen jätte skönt!
Strax ska jag gå upp och borsta tänderna och fixa det sista, sedan kommer Lova och Becca så cyklar vi tillsammans till skolan. Vi möter nog upp Emma också.♥
Efter skolan så ska ju jag åka iväg till Göteborg och ha det bra där! Jag tar med mig modemet så jag kommer slänga in lite inlägg där också! 
Nu ska jag dra mig uppåt så hörs vi i bilden eller om jag hinner slänga in något inlägg innan vi åker.
Ha en jätte härlig dag idag ! 

PUSS & KRAM! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Frågestund på bloggen :)<3

2010-05-20 @ 16:05:38
URL: http://lifeeofemma.blogg.se/
Postat av: Lova

Men det funkar alltid!<3 Vi klarade det ju :)<3

2010-05-20 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0