Tisdag

Sitter i soffan och har precis ätit upp frukosten. Ska strax in till badrummet och borsta tänderna och sedan ta på mig lite kläder som jag inte gjort än.
Idag har vi ju sov morgon till 8.30. Ingen vidare lång sovmorgon men det är ju alltid något så jag ska inte klaga :P 
Efter skolan ska jag hem hit tror jag och senare på eftermiddagen så har jag utvecklingssamtal. Hoppas det går bra :D Och direkt efter det är det träning. 
Ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem! 

Bilden togs den dagen vi fick våra mac datorer. Det var bland de första bilderna jag tog :P 

Kommentarer
Postat av: victoria

så himlans söt bild (a) <3

det gillar vi ;) <3

2010-05-18 @ 20:12:02
URL: http://trettondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0