Tears just fall




Hej!
För ett litet tag sen kom jag hem från en ganska jobbig träning. Blev tårar på flera håll och det ända som gjorde det lite roligt var väll när mina fina vänner kom med roliga kommentarer och i pausen när jag lyckades hälla massa vatten på Felicia:P Haha:D Just nu känns det lite som jag utvecklas neråt:s Jaja, gymnastik är roligt och det är därför jag går på det, alla har sina dåliga och sina bra perioder gissar jag;)

Snart måste jag ringa Lovisa och prata ihop mig lite med henne:) Ikväll blir det hem till Ida:) Om man får önska vad man vill skulle jag nog vilja sitta vid sjön med massa vänner och lite jordgubbar och kunna hoppa i och simma runt i det nittongradiga (!!) vattnet:D Det lät ju helt underbart!;)
Nu ska jag faktiskt skynda lite! Ha en superdag i solskenet!:D
Kraaam Alva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0