Svidiga läppar



Bild tagen för någon vecka sedan.

Tjena!

Kom alldeles nyss hem från fristående träningen. Det var kul! Vi körde i stort sett bara friståendet hela träningen i och med att det är km i helgen. Det ska bli jätte skoj!

Tänkte strax gå ut och hoppa lite studsmatta som jag inte fått gjort på ett tag. Och sen vet jag inte mer vad det blir.
Kanske lite tv. Något bra som går idag ? Men vi får se. :P

Lite mer om dagen nu.

Sóm sagt så var det ju volleybollstunering idag. Det var kul och gick ganska så bra. Vi kom till semifinal men där förlorade vi tyvär med två bollar :/ Vi var verkligen peppade i år! I 7:an så får man ju inte spela så det var sista året denna gång. Tråkigt

Efter skolan cyklade jag och Alva hem till mig. Först satt vi lite vid datorn och sedan gick vi till Trollan. Det var jätte fint väder idag, härligt härligt ! Vi tog med kameran så någon gång kommer det säkert upp lite bilder. Ska försöka fixa det så snart som möjligt. Vid fem så var det ju som sagt träning. Så har min dag sett ut ganska så exakt :D

Nu ska jag ut en sväng tror jag! KRAMR FRÅN SARA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0