Sprallig, glad & övertrött



Hejsan alla glada människor!
Gick till skolan lite halvt butter men kommer hem och är hur sprallig som helst! Allt började på mattelektionen då jag och Oskar skojade om att Sara var typ 75 år gammal och var född på 1400-talet:D Haha! Satt och pratade över henne och hon satt och gjorde småskratt som att hon ville visa att hon var cool (skämt!) som vanligt! :D Sen var jag riktigt nära att dra ner en hög med facit, det var så det började. Nästa lektion som var bild, satt vi med hörlurar och lyssnar på musik när våran lärare ska ha genomgång och jag och Lovisa sitter och pratar högt med varandra eftersom vi hade hörurar. Mina var värsta sora med gummiband och så också, det gjorde ju inte saken tråkigare! På SO:n fattade jag verkligen inte ett smack så man blev lite stressad när läraren nämnde läxtförhör...
Sist till franskan där allt var ovanligt svårt, men allt slutade med boogie woogie och vem blir inte glad av det!:D

Kraaam alla vänner
Mvh Alver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0