Splash



Två blider jag tog för några dagar sedan. Diggar dem skarp! Vad säger ni?:)

Godmorgon & Hejsan!
Har ätit frukost fixat en grej och kollat bloggar denna morgon. Skönt faktiskt! Vaknade lite för tidigt med tanke på när jag somnade.
Gårdagen var verkligen grym! Som ni vet var jag först med Lova & Sara. Vi had det supermysigt! När vi kom hem från trollan spelade vi motherload och försökte göra våra egna islattes:P Dem var jättefina och så jättegoda ut! Men USHFYBLÄÄÄ vad dem smakade äckligt! Haha:D Kom hem strax innan 6 och vid 7 kom lite gäster:) Mycket goa&glaá vänner till oss! Vi åt grillat, åt jordgubbar och sjöng för full hals instängda i arbetsrummet. Haha:D Superstars, TikTok & Sexy Bitch är dem som sitter kvar i mitt huvud:P Kvällen var i alla fall apgrym;) I sommar åker vi till Spanien med dem och en familj till och det kommer ju bli galet!

Idag blir det Sara och Lova tror jag. Ska snacka lite med dem först;) Sedan ikväll sover Sara här för att mamma & pappa är på bröllop och Joel är på golfgrej;) Det blir coolt;)
Nu ska jag hoppa i lite kläder och dra lite i håret så jag blir klar någon gång;)
KRAAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0