Solen skiner - härligt här

Godmorgon på er ♥

Har precis ätit lite frukost. Idag är jag alldeles slut från igår. Vi kom dit då det öppnade kl 3 och gick hem kanske vid halv elva. En halv timme innan det stängde. I slutet vart det nästan inga folk alls så man kunde åka om och om igen och fick knappt stå i någon kö. Det var i alla fall jätte kul hela tiden! Fast i slutet blev jag lite trött :P 
Jag tog lite bilder från samtliga ställen så de kommer upp om ett tag. För nu ska jag borsta tänderna och sätt på mig kläder. idag är det jätte fint väder! Vi ska iväg in till Kungälv och gå lite där sedan till City Gross och köpa mat. 
Sen är det inte bestämt mer än. Vi kanske är ute på gräsmattan och fixar lite andra saker :) 
Mitt hår är väldigt skitigt :P Ska duscha senare :P Haha KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0