Sitter i bilen på väg hem nu men 50 kronor rikare :P

Mm,nu sitter vi i bilen på väg hem. Jag har haft det jätte bra som alltid i Göteborg med några av min älskade släkt♥
Ja ni vet ju ungefär vad jag har gjort. 
Tidigare idag så hjälpte jag även Mormor med att föra över massa grenar från ett ställe till ett annat ställe och då fick jag en liten slant dvs 50 kr :) Fast jag har massa små rivsår över hela kroppen av alla grenarna :P Men det var det värt :P 
Imorgon är det i alla fall skola. Inget speciellt händer tror jag. Efteråt vet jag inte heller vad jag ska göra.
Vet inte hur vädret kommer se ut imorgon. Om det vill vara fint så kommer jag nog gå upp till Trollan och bada bada bada! Annars har jag ju en jacka som ska lämnas tillbaka. Köpte den för ett tag sen men jag ska nog lämna tillbaka den. Den kändes inte helt rätt. Även fast den var himlans söt!
Så om jag åker och lämnar tillbaka den ska jag passa på att köpa lite små saker också som behövs :) 
Men mer om det då. 
Fast jag har ändå inte så mycket mer att tillägga. Så ha en fortsatt fin dag :) 
Inte så kul bilder men fler och roligare kommer då jag fått laddat över bilderna från kameran :) 
Ska försöka hinna göra det  imorgon eller senare ikväll! 
KRAM!

Kommentarer
Postat av: nickie

kolla in min bloppis :)

2010-05-23 @ 16:02:54
URL: http://nickie.webblogg.seickie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0