nineteen




Hej på er alla!

Igår klockan ett på natten kom jag hem och efter lite sömn fick skoldagen flyta på. Eftersom det var så varmt villa man ju egentligen åka direkt till sjön efter skolan men eftersom det var gymnastik var det bara åka iväg dit;) Det var väldigt roligt ändå! Ebba är så otroligt kittlig så det blir riktigt kul!:D Haha:P
Idag har det varit en kort skoldag, som vanligt! När vi slutade runt tolv åkte jag, Lova, Emma och Nikolina till Trollan och badade, åt choklad och skrattade i någon timma. Sen kom några fler roliga kompisar och då blev det ännu mer skratt, bad och gott!;)Vi 5-halv 6 åkte jag och Lova hem hit och sen åt hon här:) Vi gick en liten promenad med Santos och kollade på film, myyys! :D
Rolig dag blev det med andra ord!

I London skedde ett lite missöde, nämligen att våran kamera blev stulen andra dagen:( Därför har jag knappt några bilder från de första två dagarna. Men kicki har lite bilder som hon kanske kan skicka från när jag var hos henne?:D
Annars har jag massor med bilder från sista dagen, hehe;)
Bilder och fakta (hehe) om resan kommer i helgen eftersom mina ögon flackar omkring och det brjar bli svårt att skriva. Inte för att jag är full utan för att jag är sjukt, grymt trött!
Så godnatt allihopa!:D
KRAAAM ALVA ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

har en ny blogg :) <3



http://lovest.blogg.se

2010-05-22 @ 09:20:01
URL: http://lovest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0