NEJ. Inte åska!

Här i Göteborg så åskar det just nu. Inte alls kul! Vi som ska iväg till Liseberg senare idag. Men man får ju alltid hoppas på det bästa. För kanske en 20 minuter sedan så var det strålande sol. Hoppas den vill komma tillbaka!
Nu sitter jag i alla fall inne i vardagsrummet med datorn framför mig. Vi har nyss fikat ute på altanen. Mys pys!
Mamma och jag försökte fixa så att hon också kan vara inne på internet på hennes dator. Men man behöver någon kod som jag inte riktigt har koll på men jag ska ringa pappa och se ifall han kan den. Då kan jag ladda upp bilder från systemkameran till mammas dator. 
Nu ska jag gå till de andra så vi hörs senare! 
KRAM SARA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0