Mot Göteborg

God eftermiddag :P 

Sitter nu i bilen på väg till Göteborg. har precis ätit en macka och en bulle. Gott, var verkligen hungrig! 
Som sagt ska jag dit och hälsa på Mormor och Brittan. Jag tror det är tredje gången jag skriver det :P 
Men så är det i alla fall. Imorgon ska vi till Liseberg! Det ska bli så H                   Ä                  R      kul! 
jag tänker inte ta med mig systemkameran för jag orkar inte gå runt och bära på den och ja.. Men jag hade ändå tänkt ta lite bilder med mobilkameran. Sen så kommer det massa andra inlägg och bilder också ju! 
Idag på idrotten orienterade Alva och jag. Det gick väll inte så där jätte bra kanske.. Vi hittade en kontroll :P
Men vi hade kanske 10 minuter på oss. Men ändå :P Orientering kanske inte riktigt är min grej. Men i måndags då jag och Lova orienterade gick det faktiskt jätte bra! Bara man har solen i höften :P Haha det är så rolig Lova! 
Liten dialog :P 
Sara: Lova jag tror vi är lite vilse nu! 
Lova: Nej då, vi har ju solen i höften så det är bara att fortsätta! 
haha det var jätte kul! Kanske inte låter så kul nu men det var det :P 
Nu ska jag kolla lite andra bloggar innan batteriet tar slut! Ha det bra så länge så hörs vi senare! 
KRAM SARA! 
Trötta Zingo ♥

Kommentarer
Postat av: Solen i höften kvinnan

Hahha!<3

2010-05-20 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0