Last one



Hej!
Träningen gick väldigt dåligt förutom några varv då det gick bra! Skratt blev det i alla fall och jag skyller dem dåliga gångerna på att vi inte gjorde WEBB ramsan! Då känns det skönare:P Hehe;)
Timmen framöver kommer att spenderas med att fixa i ordning det sista inför London! Vi åker hemifrån vid kansek tre eller nåt;) G R Y M T !
Igentligen skulle jag vara i Nacka sporthall just nu och vara med på en tävling och så och det känns tråkigt, men London är ju faktiskt inte så dumt! :P
Får se om jag kan blogga där men även ifall jag kan kommer jag inte lägga mycket tid på den!:D

Nu måste jag skynda mig för att hinna med allt!
Ha en fortsattbra dag och alla Alpha/BRavo tjerer, lycka till! Ni är bäst!
KRAM ALVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0