Kläderna från H&M har kommit!

Idag var jag och pappa iväg och hämtade ut kläderna från H&M som hade kommit.
Shortsen och bikiniöverdelen hade kommit. Kjolen skulle komma ibörjan av Juni. Så den får jag vänta lite på.
Hade tänkt ha på mig shortsen till skolan i morgon om vädret tillåter!

Imorgon efter skolan någon gång åker jag, Mamma och Marcus ner till Göteborg. Ska bli super duper kul!
På fredag ska vi gå på Liseberg! KUL KUL KUL! Och helgen ska spenderas tillsammans med Mormor & Brittan. ♥

Nu ska jag gå ner och packa gympakläderna tills imorgon och ta något att äta!  Juste imorgon kommer ju Alva till skolan också. Lyckosten som har varit i London. OCH FÅ TRÄFFAT KICKI!!!!!!!!! Men jag hoppas i alla fall att hon har haft det riktigt bra!



EN inte så bra bild på shortsen och bikinin. Men så ser dem ut i alla fall. Kjolen kommer upp då den också kommer! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0