Jag vet inte vad jag ska skriva

Mm, Har varit inne på blogg.se flera gånger idag men aldrig riktigt vetat vad jag tänkt skriva. Har börjat på kanske en två rader varje gång sedan loggade jag ut. Men nu kommer i alla fall ett inlägg upp. 
Alva har ju i stort sett berättat det mesta om idag. Gympan var väll inte på topp kanske. Blev som sagt ganska många tårar men samtidigt mycket glädje och skratt. 
Efter träningen gick jag, mamma och Zingo upp till Trollan och badade. Zingo trillade i två gånger. Ena gången klev han ut på en pytte liten stock och trodde att de var en del av berget som han alltså kunde stå på så då trillade han i med huvudet före. Andra gången skulle han vända sig om och då räckte inte berget ända ut så han trillade i med rumpan. Sen då jag äntligen hade hoppat i så simmade han lite i vattnet. Fast jag tror inte han tyckte speciellt mycket om det :P 
Jag har inte orkat ladda upp bilderna från hajken till mammas dator. Men ska göra det snart. Idag är jag ju hos pappa så jag kanske gör det i morgon ifall jag hinner. 
Kom på att jag även måste göra lite spanska. Vi har förhör imorgon. Tror att det kommer gå hyfsat bra. fast vi får se. Tränade nyss lite redovisning som ska visas upp på tisdag inför föräldrar. Det kommer bli lite pirrigt :P 
Men nu måste jag göra lite spanska och sedan ta en lång varm dusch! 
Hoppas ni haft en riktigt fin söndag. Kram Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0