I can se the sun

Vilken redigering gillar ni bäst? Själv gillar jag orginalet ;)

 

Hellue!

Ännu en grym dag! I skolan fick vi vara ute på skolgården och leka lekar i stället för lektion och sedan sluta 20 minuter tidigare!

Då bar det av hem till Sara tillsammans med Lova och Emma:) Bakning stod på shemat och vi gjorde makaroner som blev totalt grymma! WOW! Haha:D En halv burk nutella till fyllningen, hehe:P GOTT med stora bokstäver!När dem stod i ugnen gick vi till trollan med ännu en kompis som kallas kameran:) Tillsammans med den och en lian hade vi superroligt! Mot berget blev det jättevarmt och vi svingade oss ut över vattnet, klättrade i berget och hade allmänt trevligt! :D

Kom hem lagon till middgen som bestod av god wok. Efter som solen lyste fin och varm idag så gick jag ut och fotade i trädgården min. Riktigt roligt! :) Blev bladn annat bilden där uppe och ca 150 st till, hehe;) Det är så roligt när det är soligt som sagt! Sen dess har jag chattat med roligt folk som Ingrid, Torben, Hedda, Felicia & KICKI:DKommer träffa henne i London ju! Blir GREAT!

Imorgn är det dags för den årliga volleybollturneringen också! Mitt lag heter BaraBra (utala det barbara med lite engelsk sväng sådär;)) och jag tror vi kan ta hem detta ;) Vi är ganska grymma så det blir kanon! Mitt namn är Bönan:D Sista degen på skolveckan och den avslutas med friståendeträning;) Kul!

KRAAAAM från Bönan;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0