Hemma från gymnastikträningen och nu är det bara läxa,packning och duschen som väntar

Yes, det stämmer. Kom nyss hem från träningen. Det var kul! 
Som ni kanske redan vet så ska alla 6:or iväg på hajk imorgon. Det ska bli jätte kul! 
Jag har inte packat någonting ännu. bara tagit fram ficklampan :P haha Så det borde jag ju göra. Sen måste jag duscha också och även läxan väntar. 

Skolan var slapp idag. Sista lektionen var slöjd. Alva och jag hann med en hel del faktiskt! 
Vi hoppas att vi hinner bli klara med lapptäcket nästa gång! Det kommer bli grymt bra när vi väl fått till det tror jag. Eller det hoppas jag! 
Efteråt så cyklade jag och Alva hem till mig. På vägen kom det upp något ämne som gjorde oss jätte irriterade på varandra. Sen när vi kom in satte vi oss vid varsin dator i nästan en timme och sade inte ett ord till varandra.
Men som vanligt så löste det sig. Vi bråkar alltid om så konstiga saker. Idag så tjafsade vi även om vem det var som kom på en speciell sallad. Men som sagt det löser alltid!♥
Men nu måste jag börja med packningen så jag kan följa med imorgon :P 
Hörs kanske senare ikväll! KRAM

Kommentarer
Postat av: Lova

Det var jag som började med salladen ;)<3

2010-05-26 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0