Hello Hello hello


Inte en favoritbild, men har lite brist på nya bilder jsut nu;)

Har precis varit ute och badat en snabbis! Det är så himla fint väder så jag ska nog gå ut snart igen;) Jag älskar verkligen sommaren! U N D E R B A R T ! Nje nu ska jag gå ut i solen igen och ha det skönt! NOT! Var bara tvungen, ett litet internt skämt:P
Det belv ingen Inez idag:( Inte någon Flicas heller för den delen, hehe:P Har mest varit hemma och tråkat. Fixat lite mer grejer med Lovas design också;) Kolla in hennes nya blogg föresten! www.lookan.blogg.se :) Sen beställde jag några grejer från H&M också:) Blev sedan tvungen att gå ut med Santos men det var faktiskt lite mysigt i regnet! Förutom alla sniglar! USCH!! Världen skulle faktiskt klara sig utan vissa djur! Gissa vilka:P Haha:D Jag tycker faktiskt det är helt okej med regn, bara åskan håller sig en braa bit bort!;)
Efter promenade följde jag med mor min till affären och nu är jag hemma igen, haha:D Vi har gjort i ordning te och lite fika och snart ska vi kolla på film, tror jag blir BOLT:D Min röst var starkast idag, haha:P
Ha en fortsatt bra dag! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0