Dagen efter

What a night!:P Haha:D
Nejmen igår var det verkligen en great kväll med fina, roliga, skrattanfallsframkallande, apcoola kompisar:) Mycket skratt och kul! Det började med pannkakstårta och slutade någonstans då tre stycket höll fast och kittlade mig! haha! Det blev också massor av bilder som såklart snart kommer tillsammans med mer om kvällen!;)

Dagen efter ska jag och Sara iväg till forum:) Ska kolla i lite affärer och sånt. Ovanligt att vi åker dit ! Varje helg;)Igår fick jag massor av fina presenter varav några presentkort som kanske används idag då:)

Idag skulle jag också vilja fota lite. Vet precis vad jag ska fota, vill bara ha sol till det! Det skulle vara grymt i vilket fall som helst om den gula saken visade sig!
Önskar er en apbra dag!
KRAM ALVA


Var är deeeen?!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nu har jag frågestund, kika gärna in! :)<3

2010-05-09 @ 14:40:55
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0