Bakom lås och bom




Godmorgon!
Så, nu är solen borta, roligt! Jag känner mig nästan lite instängd när man inte kan gå ut i sommarkläder och bada! Haha:D
Vaknade för en dryg timma sen men har fastnat framför datorn, hehe;) Idag ska jag kanske träffa Inez, ska ringa henne och kolla:) Annars ska jag ringa Flican. Kuliga tjejor båda två! Senare idag kommer även min morbror som bor i Luleå hit! Kul! Var väldigt länge sedan jag träffade honom!:D Jag vet inte om han ska stanna här en natt eller åka någon annan stans ikväll. Jag antar att intresseklubben antecknat just nu;) Hehe:P
Har märkt att det är massa nödvändiga grejor jag fattar just nu så jag antar att det snart är dags för en tripp till stora staden eller något liknande också! Jaja, hoppas ni har ssovit gott!
Later;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0