Alva svarar inte på msn och jag har tråkigt




En bild på Alva och Lova för ett tag sen  ♥


Sitter i soffan och chattar med ALva men hon svarar aldrig och har bara jätte tråkigt! 
Pappa åkte alldeles nys iväg till Konsum för att köpa lite grejer så nu är jag ensam hemma. Marcus kommer väll strax hem skulle jag tro. Om inte det  så är det väll snart middag.
Pappa gav mig ett jätte svårt uppdrag innan jag åkte. Ska ta ut kycklingklubborna ur ugnen då det piper. Hoppas jag fixar det !  :P

Dagen har varit bra. Skolan var väll som alltid. Efter cyklade jag och Lova, eller ska jag kanske säga att Lova cyklade på min cykel och jag gick. Haha. Nej men hon skulle skjutsa mig men, jag gick stora delar av vägen :P
Men i nerför gick det väldigt fort. Alla andra cyklister bara susade förbi i och Lova trampade som en galning men ändå så gick det inte å mycket fortare. Mina växlar är inte så tröga. Min 1:a är som Alvas 3:a. :D   
Men tillslut lyckades vi i alla fall komma fram till mitt hus! Vi hann inte göra så mycket här för Lova skulle iväg och köpa en ny cykel!  

Hoppas ni haft en bra dag! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0