17/5 - 2010 i London

Hej pa er!
Just nu ar jag inne pa en stor Apple butik pa regent street:)
Dagen borjade med frukost pa hotellet och sen en upptackt om att inte internet funkar dar!
Sen bar det i alla fall av till London Eye som vi [kte! Var superroligt och haftigt!:D Efter det tog vi tunnelbanan upp till oxford street och ungefar dar ar vi nu;)
Nu tankte vi ga har och kolla i affarer och senare i eftermiddag bar det av hem till Kicki(!) och det kommer verkligen bli suuper!
Igar kom vi fram till flygplatsen vid ca 20.00 och imorse fick vi reda pa att dem stangde flygplatsen pga askmolnet senare pa kvallen sa vi hade riktigt tur!
Neh,nu ska vi fortsatta! :)
Far se om vi hors mer annars hors vi pa torsdag:)
Saknar alla kompisar i Sverige och jag hoppas alla har det super!
KRAAAAM ALVA!

Kommentarer
Postat av: S A R A

sv: jaa, det är klart jag gör det:)

börjar ladda upp bilderna på dej så fort jag skickat denna komentar:)

kram<3

2010-05-17 @ 16:17:11
URL: http://madebysaraa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har några frågor 1: Är du där för att träffa kicki?



2: Är du där själv?



Kram

2010-05-17 @ 17:55:00
Postat av: Malin

Jag har några frågor :)

1: Är du där för att träffa Kicki?

2: Bor Kicki där?

3: Är du där själv?



Kram

2010-05-17 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0