Where is the sunlight?!





Från Melodifestival-finalen. Tycker det var bra att Anna vann;) Även fast det kanske skulle gått bättre om t.ex Salem Al Fakir vann.

GodMorgon! Sitter här påklädd och hysat klar och proppar in frukosten i munnen samtidigt som jag kolla lite bloggar:p Idag får jag skjuts (haha) till skolan av pappa:) Happy! :P Vi bröjar dagen med ett roligt(nej) glosförhör i franska, förljt av gympa och svenska. Slutar sedan vid tre då jag och Sara går hem till mig innan gymnastiken som börjar vid 5.
Kollade ut genom fönstret ochsåg att det var snö och ingen sol! Trååååk! Ja, men vi hoppas att solen tittar fram snart igen!

KRAM

OBS! Jag vet att det ser förjä**** ut på bloggen! Men den är lite under ombyggnad om man säger så! haha:p Nej men det blev något konstigt igår så... Snart är det i alla fall fixat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0